JeuxActuJeuxActu.com

Tomb Raider Underworld : le contenu dat

Tomb Raider Underworld : le contenu dat

Eidos Interactive nous donne enfin des nouvelles de Beneath the Ashes, le contenu additionnel de Tomb Raider Underworld. Inexplicablement reporté à quelques heures de sa mise en ligne sur le Marketplace de la Xbox 360, ce premier pack exclusif à Microsoft débarquera finalement le 24 février. Jason Walker, l'éminent membre d'Eidos qui a lâché l'information sur les forums officiels du jeu, en profite pour nous apprendre que 948 Mo d'espace disque seront nécessaire pour  accueillir cette première salve, tandis que la seconde - Lara's Shadow, programmé pour le 10 mars - demandera 1,07 Go. Enfin,  notre homme nous informe que Beneath the Ashes devrait être accompagné d'une grosse mise à jour qui règlera un certain nombre de bugs, dont voici d'ailleurs la liste :

• In some circumstances reward progress could be lost when restarting TRU either through a save game reload, or through starting a new game.
• In rare circumstances, animated water running down walls (textures) in TRU could cease to animate.
While being “teleported” during a cinematic (where the player will end the cinematic in a new position), there were rare circumstances where Lara would be left with a very high velocity which caused her current or next jump to throw her much further.
While executing an adrenaline attack (which causes the game to go into a “bullet time” slow motion effect), if the player restarted the game, or reloaded a save game, the subsequent menu animation for costume and weapon selection would be in slow motion.
• Under rare circumstances the player could teleport from one fluid movement primitive to another.
• Under some circumstances Lara could “miss” picking up a portable object, which led to her having to re-attempt the pick up.
• Under certain circumstances the full screen effects for adrenaline mode could become corrupted.
• Under rare circumstances engaging and pulling an object with the grapple caused a crash.
• Fixed numerous issues in the code that was causing conflicts between OLAPI and the system listener relating to saving loading and mounting of downloadable content packs.
• Fix for crash when loading a game that was previously saved
while the player was inserting an object
• Fixed a rare crash when trying to load a save game on
level 5.
• Fixed a bug where the player could force the slow down from the adrenaline mode to never end (even though the mode itself had ended).
• When downloading content from Xbox Live, the current language selection no longer gets changed back to English when the new content is mounted.
• When mounting DLC content, the content is now properly associated with a user profile to support HDD roaming.
• Other minor issues addressed.


Hung Nguyen

le vendredi 20 février 2009
11:48




 Furieux Votez  Blasé Votez  Osef Votez  Joyeux Votez  Excité Votez
 Osef


À découvrir également
Autres articles

Tomb Raider : 17 ans de Lara Croft passés au crible ! Pour fêter la sortie du nouveau TOMB RAIDER, nous avons décidé de revenir sur la saga, sa genèse, son évolution et bien sûr son héroïne : Lara Croft. C'est donc 17 ans qui sont passés au crible ! 3 | 15/03/2013, 19:32
TR Underworld baisse encore de prix Deux mois seulement après la première baisse de prix de Tomb Raider Underworld, Eidos a décidé de faire chuter un peu plus le tarif de son jeu. 17 | 15/06/2009, 16:12


Tomb Raider : Underworld

Jeu : Action/Aventure
Editeur : Eidos Interactive
Développeur : Crystal Dynamics
21 Nov 2008

21 Nov 2008

21 Nov 2008

21 Nov 2008

21 Nov 2008

21 Nov 2008

Les vidéos
 
Tomb Raider Underworld - Behind the ashed
Tomb Raider Underworld Tomb Raider Underworld
Test Tomb Raider Underworld Test Tomb Raider Underworld
Newsletters
Ne loupez rien de l'actualité du jeu vidéo en vous abonnant aux newsletters JeuxActu.