Plus concrètement, les développeurs de Massive Entertainment ont remanié l'interface, fluidifié la navigation dans les différents menus, rééquilibré le gameplay, et même facilité l'accès à la fameuse Dark Zone en ajoutant une porte supplémentaire. Concernant les bugs, le temps de chargement des textures a été raccourci, certaines missions bouclées ne devraient plus planter, les personnages ne devraient plus flotter dans les airs, et on nous assure aussi que certains sons bizarres ont été supprimés.
Pour mémoire, la sortie de The Division chez nous est fixée au 8 mars prochain sur Xbox One, PS4 et PC.
IMPROVEMENTS
Interface
- Added support for multiple in-game languages :
PC, PS4 : Japanese
- Weapon and Item Mods can now be changed directly from the inventory screen
- [Xbox One and PS4] Changed weapon swap button mapping to :
[Double Tap] Switch to Sidearm
- UI improvements for better readability and usability
- Additional balancing of weapons, enemy NPCs, and character progression
- Added another Dark Zone gate to the Beta Map area
- Changed Dark Zone brackets level range
- Landmarks have been added to the Dark Zone Map area
Performances
- Loading of textures and models should no longer suffer delays on console
BUG FIXES
More than 10,000 bugs have been fixed, including many of the most reported bugs during the Alpha.
- Missing sound with specific weapons and mods combinations
- Repeating audio when opening the Mega Map
- Mission objectives not completing correctly
- Floating characters and weapons
- Character loading stuck at 95%
- Broken textures